Biuro Obsługi Klienta – Międzyrzec Podlaski

tel. 83 351 00 00

Biuro Obsługi Klienta – Międzyrzec Podlaski

tel. 83 351 00 00

Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 9.00 – 17.00, w soboty w godzinach: 9.00 – 14.00. W niedziele i święta kontakt wyłącznie w sprawie awarii ze służbami technicznymi Furora.

Opłata za połączenie z Infolinią jest taka, jak za połączenie lokalne.

Awarię lub niepoprawność w działaniu usług możesz również zgłośić za pośrednictwem formularza dostępnego po wyborze przyciski „Zgłoś awarię”.

Po otrzymaniu zgłoszenia nasze służy skontaktują się w możliwie krótki czasie i podejmą realizację zlecenia naprawy awarii.

Zgłoś awarię

Biura Obsługi Klienta Furora

Sprawdź gdzie znajduje się najbliższy salon marki Furora.

BOK Międzyrzec Podlaski

pl. Jana Pawła II 14A-15
21-560 Międzyrzec Podlaski
emial: bok@furora.pl

Centrala Warszawa

ul. Krzywickiego 2/1
02-078 Warszawa

Bądźmy w kontakcie

Adres korespondencyjny Międzyrzec Podlaski: 

Liqud Systmes
pl. Jana Pawła II 14A-15
21-560 Międzyrzec Podlaski

Adres korespondencyjny Warszawa: 

Liqud Systmes
ul. Krzywickiego 2/1
02-078 Warszawa

Masz pytanie, a może chcesz otrzymać ofertę. Napisz do nas za pośrednictwem formularza, a my skontaktujemy się z Tobą w najkrótszym możliwym czasie i odpowiemy na wszystkie pytania.

Wyślij zapytanie

Sprawdź czy jesteś w naszym zasięgu

Podaj adres instalacji i sprawdź czy świadczymy usługi w Twojej lokalizacji.

[delivery_area_form]

Sprawdź mapę zasięgu naszych usług mobilnych

Kliknij w przycisk i wyświetl mapę zasięgu LTE.

Sprawdź zasięg LTE